Date of publication: 06.03.2019 16:20
Date of changing: 06.03.2019 16:22

Мемлекеттік қызметтерді келу тәртібімен алу үшін мемлекеттік органға қағаз тасымалдағыштағы құжаттармен жүгіну, кезекте тұру және қызметкерге кіру және құжаттарды толтыруға, түрлі органдарға баруға айтарлықтай уақыт жұмсау қажет.

      Алайда, мемлекеттік қызметтерді электрондық түрде алу осы проблемалардың барлығын жоққа шығарады.

      Қазір көптеген қызметтер оларды жылдам, қарапайым және сапалы алуға болатын электрондық нысанға көшірілген.

      Бүгінгі таңда интернет-сала қарқынды қарқынмен дамып келеді, оған интернет-пайдаланушылар санының өсуі де, онлайн-қызметтерге деген сұраныстың артуы да ықпал етеді.

      Салық қызметтерін электронды түрде ұсынуға көшу сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендетеді, мемлекет пен азаматтардың уақытша және қаржылық шығындарын қысқартады.

     Мемлекеттік қызметті электрондық түрде алу рәсімдер мерзімдерін едәуір қысқартады, олардың орындалу жылдамдығымен, барлығына және әрқайсысына қол жетімділігімен ерекшеленеді.

     Қызмет алу үшін өз пәтерінен шықпай және жұмыстан сұранбай жасауға болады.

     Мемлекеттік қызметті электрондық түрде алу үшін салық төлеуші электрондық-цифрлық қолтаңбаның болуы қажет, ол үшін электронды салық төлеушінің тіркеу есебі туралы салықтық өтінішті орналасқан немесе тұрғылықты жері бойынша салық органына келу тәртібімен немесе электрондық түрде, не "Азаматтарға арналған үкімет"-тен алынған электрондық-цифрлық қолтаңба арқылы қағаз тасығышта табыс ету жеткілікті.

Мемлекеттік қызмет порталын

 пайдаланудың басты артықшылықтары

  • тәулік бойы қол жетімділігі (тәулік уақытына, мереке және демалыс күндеріне қарамастан, кез келген уақытта мемлекеттік қызметтерді ұсыну туралы өтініш беру);
  • қызметті кез келген электрондық құрылғыны (компьютер, планшет, ұялы телефон) пайдалана отырып, Интернет желісі арқылы сізге ыңғайлы кез келген жерден алу;
  • жазбаша растауды күтудің қажеті жоқ;
  • есептік құжаттардың бланкілерін сатып алуға жұмыс уақытын, сондай-ақ ақшалай қаражатты үнемдеу;
  • кезектердің болмауы;
  • жедел ақпараттандыру;
  • қолдау қызметінің болуы;
  • есептілікті жеткізуді растау;
  • сыбайлас жемқорлықтың болмауы, себебі өтініш беруші қызметті алу үшін тікелей ведомствоға өтініш білдірмейді;
  • өтінішті өңдеу бойынша жұмыстың әрбір кезеңінде ақпараттандыру;
  • бланкілерді толтыру кезінде қателерді болдырмау;
  • қызметті алудың тіркелген мерзімі.

 

"Электрондық үкімет" порталында

онлайн сияқты қызметтер іске қосылды:

 

  • Жеке кәсіпкер ретінде қызметтің басталғаны туралы хабарлама;
  • жекеше нотариус, жеке сот орындаушысы, адвокат, кәсіби медиатор;
  • патент беру;
  • Мемлекеттік кірістер органдарында есепке алу жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екендігі туралы мәліметтерді ұсыну;
  • алкоголь өнімін өндіру аумағында оны сақтау және бөлшек саудада өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, алкоголь өнімін сақтауға және бөлшек саудада өткізуге лицензия беру;
  • бюджетпен есеп айырысудың жай-күйі, сондай-ақ әлеуметтік төлемдер бойынша жеке шоттан үзінді көшірме беру;
  • Салық есептілігін қабылдау;
  • Салық есептілігін табыс етуді тоқтата тұру (ұзарту, қайта бастау);

 

Электронды салық төлеуші

 болу үшін не істеу керек?

 

     Тіркеу рәсімі қарапайым, бұл үшін салық төлеушіге келу немесе электронды түрде салық төлеушінің орналасқан немесе тұрғылықты жері бойынша Мемлекеттік кірістер органына электрондық салық төлеушінің тіркеу есебі туралы салықтық өтінішті тапсыру қажет.

     Қызметті электрондық түрде мемлекеттік кірістер органында алынған электрондық цифрлық қолтаңба бойынша да, "электрондық үкімет" порталында алынған ҚР Ұлттық куәландырушы орталығының ЭЦҚ бойынша да алуға болады.

ҰКО ЭЦҚ алу үшін онлайн-өтінімді толтыру және жақын орналасқан ХҚКО-ға бару қажет (өтінім беру фактісін растау үшін).

    ХҚКО-да электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) тегін ғана емес, сонымен қатар порталды пайдаланудың алғашқы дағдыларын алуға көмектеседі.

    Содан кейін, өзінің компьютерінде кез-келген санаулы минуттарда қызметтерді ала алады.

      Мемлекеттік қызметтерді алу және көрсету тәртібі туралы ақпарат (стандарттар, регламенттер, жадынамалар) Мемлекеттік кірістер комитетінің интернет-ресурсында орналастырылған: www.kgd.gov.kz.

     Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты 1414, 88000807777 телефондары бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға болады.